NU

Poate deveni capitala un oras civilizat?

raspunsul este : NU ! Doar ascundem gunoul sub pres si dam cu un spray frumos mirositor ca sa ascundem mirosurile.

Pistele de biciclete de pe trotuar au fost inchise pentru ca bordurile nu erau la nivel. Sa punem bordurile la nivel, zic! Erau tot felul de obstacole … etc

De fapt, eu am facut din pistele de biciclete un utopic scop in sine. De parca daca vom avea vreodata piste de biciclete complete separate de masini si de pietoni, ele nu vor fi tot in Romania. Uitati-va ce se-ntampla in SUA fiindca cu Olanda nu e la moda in zilele noastre sa te compari!🙂

About bucuresci

Hoping for the best but expecting the worst !
This entry was posted in bucuresteni, Bucurestiul lor, Bucurestiul meu, Nu va lasati manipulati, Trafic. Bookmark the permalink.

4 Responses to NU

  1. Oh ce demoralizant este acel mare NU !
    Nu am cu ce sa te contrazic acum, dar eu tot sper si tot incerc si nu arunc nici o guma pe jos.
    Scriu si un blog despre kilometrul zero (simbolic) al minunatului Bucuresti: http://kilometrulzero.wordpress.com/
    Acum ca ma gandesc, desi paturile si banicile mereu ocupate de langa borna kilometrului zero nu sunt tocmai estetice, am observat ca nu lasa mizerie.
    Si parcurile incep sa arate mai bine.
    Utopia pistelor faine de biciclete ….da, macar avem spre ce sa speram :))

  2. bucuresci says:

    Primul pas in a face ceva este sa recunosti adevarul situatiei, ori noi suntem lipsiti de scoala civilizatiei. Ai un blog in care ai pus suflet, succes – si nu uita, kilometrul tau simbolic a fost denumit kilometrul zero al democratiei si implicit al civilizatiei!

  3. De fapt, eu am facut din pistele de biciclete un utopic scop in sine. De parca daca vom avea vreodata piste de biciclete complete separate de masini si de pietoni, ele nu vor fi tot in Romania. Uitati-va ce se-ntampla in SUA fiindca cu Olanda nu e la moda in zilele noastre sa te compari!

Leave a Reply

