Un om a murit, UN SFANT se naste …

Parintele Arsenie Papacioc nu mai este printre noi. S-a dus sa fie impreuna cu bunul lui prieten si duhovnic, parintele Cleopa. Sa nu ne uitati pe noi, pacatosii !

Dumnezeu sa il odihneasca ca mult bine a facut in jur si mult gol lasa in sufletele noastre …

About bucuresci

Hoping for the best but expecting the worst !
This entry was posted in Bucurestiul meu and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Un om a murit, UN SFANT se naste …

  1. un om says:

    Cine l-a cunoscut pe Parintele Arsenie stie ca parintele era un om luptator, darz, optimist si increzator iar astfel de comentarii cu iz de deznadejde nu sunt compatibile cu spiritul sau!
    Doamne ajuta!

  2. Sunflower says:

    Dumnezeu sa-l odihneasca! I-am sarutat mana in preziua mortii lui. Era in pridvor,pe scaun si suporta in tacere vocea stridenta si plansetele unei femei care il impovara cu problemele ei…De ce n-am avut inspiratia sa o rog sa se duca in biserica si sa planga in fata icoanei?…Nu stiu. Acum imi pare rau.Tot ce am facut a fost sa ma rog sa il ia Dumnezeu langa El, si sa il scuteasca de suferinta si boala.

Leave a Reply

