Contraste bucurestene la un hapenning traditional!

a fost ca o aventura … nu radeti. un amestec ciudat de mitic si realism, de balcanic si traditional romanesc (Fagaras si Bucovina tin minte) de mancare si muzica, bautura si flori … mie mi-a placut. Trebuia sa ajung la Earth Market dar coordonatele gasite pe site si introduse in GPS nu au fost de ajuns. Am sunat si Tiberiu Cazacioc m-a ajutat cu adresa corecta (Uranus 150) nu inainte de a ma certa ca “sigur nu am copii, sa am nevoie de flori pe 15 septembrie – as fi stiut de Piata de flori Cosbuc”🙂 Cu adresa corecta ( nu stiu de ce nu apare in clar pe site) GPS-ul si-a facut datoria si m-a condus in ce a mai ramas din zona incarcata de ocult a Uranusului dar marginita constrastant de Calea Rahovei cu multe cladiri aflate intr-o stare de ruine si … puradei negriciosi. Imprejur am mai vazut si ruinele fostei fabrici de bere “Rahova”, bulevardul Tudor Vladimirescu taiat pana in intersectia 13septembrie/Panduri dar mai ales Palatul Bragadiru care m-a impresionat. Intrarea in clubul Ark (fosta Bursa Marfurilor) …… fosta Vama Bucuresti Intreposite e deosebita.se oglindeste in Piata de flori si in contrast nu putea lipsi gipul parcat cocalareste la intrare. Am coborat din masina si primele persoane zarite purtau cu gratie si liniste costumul popular al Tarii Fagarasului. Era sambata, era tarziu (16.30) asa ca mare lucru nu mai era de vazut si am luat doar niste galusti la pachet.

 Duminica am revenit si am mancat si ciorba de salata . Schnapsul pot sa spun ca declara clar si limpede ca are 40% si arome de zmeura, pere, etc. In curte se puteau cumpara o gramada de branzeturi si afumaturi traditonale, pe gustul fiecaruia. Cand am luat siropul, fata cu iie m-a servit amabil dar la intrebarea mea privind intinderea Tarii Fagarasului, raspunsul a fost cam comercial : “prin jurul Brasovului” – contraste🙂

Cu albastru este Oltul deci vedem ca pentru o buna portiune la sud de Olt sunt fagarasenii.

Merita un spatiu mai mare, mai multa reclama dar chiar si asa am ramas cu o impresie placuta.

About bucuresci

Hoping for the best but expecting the worst !
This entry was posted in Bucurestiul meu and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Contraste bucurestene la un hapenning traditional!

  1. Salut,

    Multumim pentru reportajul corect si sincer. Eu v-am facut observatie, intr-un fel amical, sper sa nu va fi suparat prea mult. Era mai mult o frustrare, pentru ca in zona Pietei de flori, in luna martie, intre 1 si 8 ale lunii, zi si noapte, se blocheaza circulatia de atata omenire de gen masculin, din Bucuresti, care parcheaza in mijlocul interesctiei, cumpara brate de flori ca sa le dea mai departe. Colegelor, la institutii publice, unde deschizi usa cu piciorul, etc. Acelasi fenomen cultural, economic si social se petrece si in septembrie, la inceperea scolii. De Craciun, mai este cazul sa spun ? De la Piata de flori pina la intersectia cu celelate artere, spre Calea Rahovei, pe margini zeci de vanzatori de crengute de brad, vasc si celelalte. Asa ca, aceasta notorietate impresionanta, uneori pare ciudat sa nu fi atins pe toti cei care, cu un pic de putere economica si cu masina, vin tocmai la The ARK, pentru flori, pentru Earth Market. Doar sa mai spun ca, la 50 de metri mai incolo, este o investitie a d-lui Dumitru Dragomir, care se numeste Crystal Palace Ballroom, unde au avut loc o parada Fashion TV, un forum RoNewMedia si un TEDx ? Yess….si scuze daca am parut aiurea….

    • bucuresci says:

      Multumesc pentru tot : indicatii, comentariu si aprecieri !
      cu siguranta pe o raza de 5-10 kilometri in jur oamenii cunosc si folosesc Piata de flori, totusi ma indoiesc ca locuitorii din Aviatiei, Fundeni sau Pantelimon fac acelasi lucru si o mare parte din ei probabil ca nici nu au auzit de ea.

      P.S. mama si cel mai bun prieten au stiut sa imi dea detaliile cum sa ajung la Piata de flori , in concluzie mai am lipsuri …🙂

  2. serban says:

    Acum serios daca vin cu Jeep-ul (gipul cum zici tu) nu am voie sa il parchez in zona unde vei face tu poze? sunt sigur ca daca ati avea bani, v-ati lua si voi cate doua, dar cand vulpea nu ajunge la struguri, cel care are Jeep e cocalar?!

    • bucuresci says:

      imi cer scuze pentru atitudinea ofensatoare, incercam sa evidentiez contraste, totusi nu am nici o vina daca cei mai multi posesori de masini supradimensionate in volum pentru un oras devenit atat de mic pentru soferi, au un comportament care nu le face cinste iar exceptiile confirma regula!

  3. jeepOwner2011 says:

    e parcat cocalareste in fata treptelor. asta deranjeaza. nu faptul ca e masina de teren.

Leave a Reply

