Nu va lasati manipulati VII

Epoca internetului este o incununare a comunicatiilor rapide si directe pe mobil, pe calculator, pe tablete.
dar exista un singur mare neajuns : calitatea de adevar a informatiei.
E o noua categorie pe blogul meu si de fiecare data cand cititi am sa va rog sa si comentati !
Sa ne folosim mereu mintea, sa mai intelegem cate ceva!

Peste tot in mass-media se vorbeste despre un analfabet din Olt. Lasand la o parte gluma reusita a lui Mircea Badea ca autoritatile locale nu ii pot face nimic unui mondial, aceleasi autoritati au incercat sa raspunda la propunerea venita din media, de a i se suspenda permisul datorita faptului ca pare putin probabil sa il fi obtinut legal, el nestiind sa scrie si sa citeasca.

A fost o adevarata intrecere intre politia rutiera, parchet si prefectura in a-si explica motivele pentru care NU pot sa il lase pe analfabet fara permis, prezentand ca principal temei fie lipsa competentei fie o posibila prescriere a incalcarii legii. Nu ne indoiam de lipsa de competenta a politiei rutiere, parchetului si prefecturii, caruia ii pot spune pe scurt : INCOMPETENTA, totusi persoane care intr-adevar cunosc legea s-au pronuntat astfel:

Infractiunea lui Sandu Anghel de a conduce cu un permis la care nu avea dreptul potrivit legislatiei- deci este nul acel permis – este savarsita in forma continua si nu este prescrisa raspunderea sa penala.Codul penal spune ca in cazul infractiunii continue – termenul de prescriptie curge de la data incetarii actiunii sau inactiunii; or, Bercea mondial-Sandu Anghel a condus masina permanent ,este cunoscut conflictul chiar in trafic in timp ce conducea cu acelasi nepot pe care l-a injunghiat ulterior, care nepot nici el nu avea permis de conducere!
Ca atare nu este prescrisa raspunderea sa penala ca a condus fara permis sau cu un permis nul!

Eu nu mai am nimic de comentat decat ca

... trebuie sa ne folosim mereu mintea, sa mai intelegem cate ceva!

About bucuresci

Hoping for the best but expecting the worst !
This entry was posted in Nu va lasati manipulati and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Nu va lasati manipulati VII

  1. Greenfield Staff says:

    Este exact subiectul despre care am inceput de aseara sa scriu pe FB. Mi se trimite un mesaj stupid si alarmist in numele fondatorului FB. O intreb pe o fatuca daca este “mandatata” sa trimita mesaje in numele altcuiva!? Imi raspunde ca n-am inteles bine, ca ea n-a facut altceva decat copy/paste!!! I-am spus ca asta-i prostie curata si m-am ingrozit: ce caut eu in lumea celor care nu gandesc, nu discern, nu iau decizii??? Eu vreau sa socializez, dar nu ma las prostita, n-am cum! Nu sunt astfel facuta, eu gandesc!
    Azi-dimineata am ajuns la concluzia ca nu mai tolerez prostia si absurdul. Risc sa devin indezirabila, dar n-am incotro!
    Ai cont pe FB, sau deja ne stim acolo?
    O zi buna!
    Elena Niculescu

  2. bucuresci says:

    relatiile umane face-to-face au farmecul si valoarea lor adevar ( nici acela absolut) dar viitorul individualizeaza si restrange la maxim interactiunea umana; banuiesc ca urmatorul pas este manipularea si apoi restrangerea drepturilor. Altfel buna ideea cu FB. Ma gandesc!

Leave a Reply

