Unirea-n bucate IV

La cererea imperioasa a publicului cititor (patru emailuri ?!) am revenit pentru a face poze direct produselor care se vand. Sa vedem : intre timp a nins, o parte dintre expozanti au ales, pe buna dreptate, sa nu mai vina iar publicul era sublim , insa … cam lipsea. 

Desi organizatorii anuntau producatori traditionali din Moldova si Muntenia, pe langa un tigan care vindea castane coapte am gasit produse olandeze, precum si pe TONY SRL din Baia Mare adica Maramures. Adica sa nu fie organizatorii in stare sa aduca din 2 ditamai provincii aproape nimic. Ba mai mult, am vazut scris Sadova care dupa stiinta mea se afla in Bucovina! (care nu e Moldova😀 )

Cu parerea de rau aleg sa boicotez in continuare produsele! Dupa cum vedem, gesturile marlanesti fata de oaspetii nostri sunt la ele acasa, cuiva nu i-a placut cum a parcat dubita. Si, in plus, nu inteleg de ce sarbatorile noastre nationale sunt iarna, cand nimeni nu pare interesat iar vara am ramas cu 1 Mai care nu ne apartine. Tarile cu care ne comparam  sarbatoresc in toiul verii (4 iulie, 14 iulie) zilele nationale, noi le sarbatorim stand in casa si carcotind.

About bucuresci

Hoping for the best but expecting the worst !
This entry was posted in Bucurestiul lor and tagged , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to Unirea-n bucate IV

  1. Sunflower says:

    Sumbra atmosfera la targ…:( Nu se simte nici mirosul de sarmalute, nici “muzica adevarata romaneasca”, in pozele postate de tine. Si cata reclama i se facuse, domnule…

    • muncitorul vesel says:

      Sambata si duminica a fost concert sustinut de Ion Popa, in timpul pranzului ,cum bine se anuntase. Din Muntenia au fost producatori din Topoloveni( magiun ,dulceturi fara zahar adaugat, zacusca ,) ,Bucuresti ( cofetaria cu “ocaua lui Cuza “din martipan) ,din Moldova ,producatori din Bacau ( Asau) , Botosani , Galati ,( branzeturi ,produse din carne , sarmalele din carne de gasca ).
      Organizatorii au fost producatorii magiunului de Topoloveni care nu sunt rasisti si accepta in targ pe oricine este producator nu ciortitor.
      Cartitori si rea vointa sunt peste tot:mai greu cu munca

      • bucuresci says:

        @muncitorul vesel
        Hai sa le luam pe rand, ca spuse toate gramada arata ca o marmelada de fructe.
        1. E bine ca a fost dl. Popa, a cantat frumos! l-am ascultat alta data, nu l-am prins acum.
        Tudor Gheorghe, inteleg ca nu a mai ajuns!🙂
        2. preparatele SADOVA sunt marca unei firme din Botosani, asa ca am corectat postarea😉
        3. Daca targul era deschis oricui, este foarte bine, trebuia doar specificat mai clar in anuntul celor de la PR, fiindca eu cel putin am inteles ca o sa degust doar produse muntenesti si moldovenesti si de asta am si venit;
        4. Nu este primul targ de genul asta la care am fost, in Bucuresti sau in tara, insa de departe a fost cel mai nereusit; nu e treaba noastra, a celor care viziteaza sa stie de ce, pur si simplu am prezentat lucrurile asa cum le-am vazut; e asta rea-vointa? nu cred
        5. Expozantii au fost multumiti, satisfacuti, au vandut cat si-au dorit? ca atunci unul din scopurile targului a fost atins.
        6. Munciti din greu la produse, stiu asta, dar si eu imi muncesc la fel din greu banii pe care vi dau, asa ca stiu foarte bine cat de greu este cu munca.

  2. bucuresci says:

    Nu am avut rabdare sa vad cine au fost organizatorii, eu ma declar complet nemultumit, foarte probabil ca nici expozantii nu au fost prea satisfacuti. De uitat cat mai repede, sper ca macar cateva concluzii sa fie trase pentru a nu mai avea astfel de evenimente ratate.

  3. muncitorul vesel says:

    Este singurul targ in care organizatorii sunt si producatori, nu “tepari “.

  4. am uitat sa zic ca suntem ceea ce mancam. din cate am inteles aici a fost pe sistemul “suntem doar ceea ce ne este permis sa mancam”

Leave a Reply

