Unirea-n bucate III

La pomul laudat eu m-am prezentat cu sacul vineri dupa-amiaza: un afis mare ma convingea ca eram pe drumul cel bun si urma sa intalnesc lucruri traditionale, lucruri cunoscute.

Ceva chiar parea traditional si cunoscut de pe plaiurile mioritice … M-am apropiat cu inima batand puternic …

… si nu m-am inselat, chiar era ceva cunoscut, tripleta de aur a comunismului adus de sovietici aici in tarisoara noastra …

Sucurile digestive au amutit brusc, dand creierului sansa sa gandeasca ca actualul Muzeu al Taranului Roman a fost muzeu de istorie a PCR (un vin fiert cui stie ce inseamna fara sa caute pe google (Nu, nici pe yahoo😛 )

 Am mers mai departe, la timp pentru ca o vajnica bucatareasa de la hanul Ancutzei, sa-si iteasca trupusorul din cort si sa imi arunce in fata dintr-o ulcica, sper apa si nu alte mizerii, intr-un frumos semn de bun-venit!

Cred ca data viitoare, pentru siguranta, o sa aleg cealalta intrare  a muzeului🙂

Iata si o prezentare generala.

Mi-a placut ca in semn de recunoastere pentru ca, la Unirea din 1859, la presiunea Frantei, Angliei si a Piemontului ( in jurul caruia s-a format regatul Italiei), tarile potrivnice au cedat … exista si un loc amenajat cu produse traditionale italienesti si stegulete tricolore:rosu-alb-verde



 

 Concluzii:

1. organizatorii : Am bifat-o si pe asta!

2. expozanti : Calici si nervosi, bucurestenii astia!

3. publicul : scump da bun! … sau invers!

4. Concluzia mea : Suntem in criza inca din ’59😦

About bucuresci

Hoping for the best but expecting the worst !
This entry was posted in bucuresteni, Bucurestiul meu and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

