Traficul bucurestean. Trafic si soferi de Bucuresti

Pe cand “nasteam” blogul ma gandisem sa scriu periodic despre traficul bucrestean, despre cauze si efecte, frustrari si refulari, bun-simt, despre cum vad  soferii condusul in Bucuresti, despre femei la volan, despre masina ca etalon al valorii (a banului, ce mai) dar pana la urma nimic din toate astea.
Am realizat ca este de prisos, mai ales ca (imi aducea un comentator pe blog aminte pe buna dreptate ca) time=money!
Pentru mine toata povestea traficului din Bucuresti este cuprinsa intr-o singura poza facuta acum cateva luni.

Trei masini, in poza trec voios peste linia continua si depasesc o coloana ce asteapta la semafor sa faca stanga. O masina a Politiei Rutiere asista parinteste la intreaga scena. PUNCT SI NO COMMENT.
Reactii posibile la soferii din fata mea:
1. data viitoare fac si eu!
2. Politia e un jeg, fac ceva pe ei!
3. frustrare si demaraj in tromba pentru a nu-l lasa pe cel venit langa el pe linia continua sa treaca in fata lui cand vireaza la stanga.
Si mi-aduc aminte de o alta faza (fara poza ca eram pieton🙂 )
Bd. Duca. Seara coada pe doua benzi  si apoi pe 3 de la Cuza pana la Gara.
Totusi unii gasesc solutia de a intra pe contrasens si a iesi direct la semafor, venind de pe linai de tramvai.
In intersectie sunt 2 politisti care dirijeaza cele 2 directii de mers perpendiculare. Cel de la semafor il vede si ii face semn sa se intoarca🙂
Peste 2 minute alte 3 masini vin rapid pe contrasens dar au ghinionul sa intalneasca o Dacie care vine drept spre ei. Politistul ii vede si le face semn sa se intoarca. Cele 2 masini se intorc dar a treia nu putea sa faca manevra fiind aproape lipit de Dacie.. Soferul Daciei coboara din manivela geamul si il intreaba pe politist:
Ce faci, nene, ii luati carnetul? La care politistul ii zice soferului contravenient : Domnul sofer zice sa va iau carnetul🙂
La care soferul din Dacie, genial, le zice linistit: Nu io, nene, LEGEA zice asta!
Pe scurt: soferii conduc cat ii duce mintea pe fiecare, dar Politia ar trebui sa ii sanctioneze pe cat mai multi daca incalca Codul rutier. Asta nu se-ntampla, asa ca rezultatele se vad pe strada.

Pentru imagini din trafic mergeti la www.trafictube.ro, http://critixblog.blogspot.com/ (recomand), www.traficul.org dar si la http://traficulmasii.ro/category/trafic-bucuresti/

About bucuresci

Hoping for the best but expecting the worst !
This entry was posted in Bucurestiul lor, Trafic and tagged , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Traficul bucurestean. Trafic si soferi de Bucuresti

  1. LAUR says:

    salutare Bucuresci ! am o mică problemă … mi-am făcut și eu un blog pe wordpress … http://laurbelei.wordpress.com/ și acum nu mai știu unde să mai adaug pagini … ! m-am blocat ! dacă vrei să mă ajuți , intră pe mess (laurentziu.2008) și îți trimit un printscreen ! merci mult !

  2. bucuresci says:

    Salutare, scuze nu eram online.
    Exista in dreapta in Dashboard meniul Pages din care poti adauga toti ce ai nevoie. Nu am cont pe yahoo, ci pe hotmail🙂 nu pot intra pe mess cu posesori de yahoo,.
    sau aici : http://codex.wordpress.org/Pages
    Bafta

  3. LAUR says:

    problema este că mie nu îmi mai afișează nimic … ! doar blogul propriu zis fără niciun buton ! Pot doar sa comentez lla ceea ce am scris eu …

  4. LAUR says:

    așa cum ți se deschide ție , așa mi se deschide și mie !

  5. bucuresci says:

    Am inteles!
    trebuie sa fii logat, ca sa ai acces la meniu. cauta un Log in

  6. mulțumesc pentru incurajari ! au dat roade ! încă o dată , mulțumesc !

Leave a Reply

