Titlul blogului

Cand am ales titlul blogului am avut ceva in minte, o nazuinta veche devenita imposibila in zilele noastre.
Raspunsul la Bucuresci sau Bukarest ? este ca am fost Bucuresci am ajuns Bukarest prin alianta cu o familie prusaca, dar am redevenit Bucuresci, fara doar si poate … Constat ca nu am fost complet original, la o cautare pe google observ cu placere ca exista chiar un roman care trateaza trecerea acum aproape un secol si jumatate de la  Bucurescii inecati in praf si nepasare la Bukarest cu ajutorul caii ferate, odata cu venirea regelui Carol.

About bucuresci

Hoping for the best but expecting the worst !
This entry was posted in Bucurestiul meu. Bookmark the permalink.

One Response to Titlul blogului

  1. Pingback: Titlul blogului (via Bucuresci sau Bukarest ?) | Bucuresci sau Bukarest ?

Leave a Reply

