Poate deveni capitala un oras civilizat?

Singurul mare avantaj al intrarii Romaniei in UE este ca “tarile cu apa calda” nu pot fi prostite in fata. Si cand au venit sa vada cei 250 de km de piste bucurestene, cred ca si-au adus aminte ca tiganii vin mai ales din Romania. Asa o tiganie de piste pentru biciclete pe trotuarele pietonale  nu mai vezi nicaieri in lumea civilizata!

This slideshow requires JavaScript.

Cel care conduce primaria generala se pregateste sa intre in campania electrorala si “nici usturoi nu a mancat nici gura nu ii miroase”, zici ca de abia isi incepe mandatul :

“Eu am gasit 76 de kilometri de pista de bicicleta: pista trecea printr-o statie de autobuz, prin mijlocul unui copac care oricum e mai tare decat capul biciclistului. Am construit 174 de kilometri de piste, care nu sunt perfecte, ca le-am vazut si eu. Dar sa nu uitam ca pe aceste piste parcheaza foarte multe masini. Eu nu pot sa ridic masinile. Invatand din nenorocirea din anii trecuti, cei 30 de kilometri pe care ii fac in acest an ii fac cum trebuie”, a mentionat Oprescu.
A iesit totusi din mirare si iata ca au aparut primele semne bune [sau aici] ca capitala Romaniei ar putea deveni un oras civilizat din punct de vedere al biciclistilor si pistelor de biciclete.
Sa vedem ce va fi !

About bucuresci

Hoping for the best but expecting the worst !
This entry was posted in bucuresteni, Nu va lasati manipulati and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.